شکایت حق طبیعی ست
رفتم دوچرخه ای خریدم, فروشنده(تعاونی مصرف فرهنگیان) گفت بعداز فروش پس نمیگیریم, و .... خلاصه جنس 3700000 تومنی رو 6میلیون داد.
بعد از این که فهمیدم چه کلاهی سرم گذاشته, یک ماه هی این پا اون پا کردم که چه جوری شکایت کنم.
خلاصه زنگ زدم 124, گفت باید بیایی اینجا با تصویر کارت ملی و فاکتور خرید.
رفتم و ظرف نیم ساعت یه نامه داد گفت ببر اتحادیه. بردم اتحادیه, نامه رو گرفت گفت خبر میدیم.
خلاصه بعداز یک هفته زنگ زد که بیا یه نامه بگیر با دوچرخه برو پیش یکی از کارشناسامون(یه دوچرخه فروش با تجربه) رفتم زیر نامه نوشت قیمت 3ونیم تا 4میلیونه.
نامه رو بردم اتحادیه توی پاکت کذاشت کفت ببر پیش 124(بازرسی وزارت سمت) رفتم و بعداز 10 دقیقه گفت بروید خبر خواهیم داد.
خلاصه
2روز بعد از تعاونی تماس گرفتن که آقا آدرس بدین کارشناس بفرستیم
عصر همان روز کارشناس اومد دوچرخه رو دید گفت اشتباه شده با کلی احترام و خواهش که آقا سه راه پیشنهاد میدیم هر کدومو خواستین ما انجام میدیم
1- پول را پس میدیم و دوچرخه را میبریم(اگرچه دوچرخه استفاده شده و انصافا درست نیست)
2- مابه تفاوت را هرچه شما بگویید مابدهیم
3- یه دوچرخه عین همین بخرید و به ما بدهید و ما کل پولتان را بدهیم
هرکدام را بفرمایید ما انجام خواهیم داد
خلاصه من راه دوم را گفتم و پول از طریق حسابدارشان 5 دقیقه بعد واریز شد و من برگه دستی مبنی بر رضایتم را نوشته و به کارشتاس اعزامی دادم.
جالب نیست؟
فرآیند فوق کمتر از یک هفته زمان میبرد. ولی شکایت وظیفه ماست برای ساخت جامعه بهتر.
- ۰۰/۱۱/۰۴