دنیای سخن

انشالله, در توسعه شخصیت عزیزان, موثر باشم

دنیای سخن

انشالله, در توسعه شخصیت عزیزان, موثر باشم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۲۶ ب.ظ

دزدی کلاشانه

دیشب ساعت 21 رفتم بنزین بزنم, دیدم روی پمپ نوشته "کارت خوان خرابه و فقط پول نقد پذیرفته می شود"

گفتم چون بانک پولتونو نداده(نوعی جیب بری و دزدی از نوع قانونیش) اینکارو کردین؟ متصدی گفت من این چیزارو نمی دونم ولی 6 ساعته که خراب شده. گفتم کردینش دیگه؟

خلاصه ته جیبم 10تومن داشتم , بنزین زدم, رفتم داخل شهر و از یه خودپرداز پول گرفتم و دوباره برگشتم توی صف پمپ و بنزین زدم(چیزی حدود نیم ساعت مشغولش بودم!)

پیش خودم گفتم "شارلاتان, حقوق شهروندی پیش کش, پولی اینارو بگو بدن"

خداییش, شما به به به به* صداقت کسیکه این جوری مردم آزاری میکنه, بعد میاد از حقوق شهروندی و ... حرف میزنه, شک نمی کنین؟


*: راستش کمی زبونم گرفت, گفتم این باباهه دهن لقه, اینارو ببینه فحش میده, بعد خودمو راضی کردم که ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی