دنیای سخن

انشالله, در توسعه شخصیت عزیزان, موثر باشم

دنیای سخن

انشالله, در توسعه شخصیت عزیزان, موثر باشم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

سلام

اگر شما به طراحی قالب سنبه ماتریس علاقه مند هستید، این کتاب راهنمای خوبی برای شما می باشد، امیدوارم که بتوانید از آن استفاده نمایید.

کاربر عزیز، از اینکه در متن کتاب به علل نرم افزاری بعضی از علامات اختصاری تغییر یافته، از شما پوزش می طلبم هرچند که این تغییرات مانع از انتقال مفاهیم به شما دوست عزیز نمی شود.

علی ایحال، چنانچه کتاب پیوست برای شما مفید بود، لطفاً فاتحه ای برای همه درگذشتگان بویژه پدر و مادرم بفرستید.

موفق و پیروز باشید                         

برای دریافت کتاب، اینجا (کتاب من)را کلیک فرمایید.

تا بحال شنیدین از باسابقه های محل کارتون که در-به-در دنبال جمع کردن سوابق و شکایت به اداره کارن تا بیمه های پرداخت نشده دریافتشونو تعیین تکلیف کنن؟

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

کاربران و میهمانان گرامی، مطالب این وبلاگ، بدون ذکر نام منبع، برای استفاده آزاد است،  ولی چنانچه درج نام منبع، ضروری بود، باذکر نام نیز آزاد می باشد.

عزیزترینی گفت: بفهمید که همه عالم محضر خداست. ما الان در محضر خدا نشسته‌ایم. اگر قلب ما این معنا را ادراک بکند که ما الان در محضر خدا هستیم. همین مجلس محضر خداست... قلب انسان بیابد این مطلب را، از معصیت کنار می‌رود. تمام معصیت‌ها برای این است که انسان، نیافته این مسایل را. برهان هم برآن دارد، برهان عقلی هم قائم است، به اینکه خدای تبارک و تعالی همه‌جا حاضر است. هم برهان است و هم همه انبیا گفته‌اند «و هو معکم این ما کنتم» هرجا هستید او با شماست. (حدید-4) ما این را از قرآن شنیده‌ایم. به برهان هم ثابت هست، لکن به قلب ما نرسیده است. 


زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

کاربران و میهمانان گرامی، مطالب این وبلاگ، بدون ذکر نام منبع، برای استفاده آزاد است،  ولی چنانچه درج نام منبع، ضروری بود، باذکر نام نیز آزاد می باشد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار! 

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.