دنیای سخن

انشالله, در توسعه شخصیت عزیزان, موثر باشم

دنیای سخن

انشالله, در توسعه شخصیت عزیزان, موثر باشم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

امروز 2 شنبه اخبار ساعت 11 رادیو از یکی از مسئولین حج و اوقاف پرسید چگونه می شود مطابق خواسته رهبری, زمان حج را کاهش داد تا ... شود, ایشان گفت: نیاز به افزایش هواپیماهای پهن پیکر است ولی تا زمانیکه تحریم ها وجود دارد این امکان نیست!!!!!!!!!

پیش خودم گفتم این دیگه چه شارلاتانیه؟ مث رئیس جمهور قبلی و دارو دستش مترصد فرصته که در هر فرصتی سیاستای ضد استکباری ... اصلا ولش کن, این باباهه و همپالکیاش مثل همون متخصص کرم خاکی هستن که همه چیزو به کرم وصل میکنن! داستانشو قبلا گفتم.

یکی نیس به این کلاشه بگه تو برو با هواپیمایی قطر قرارداد ببند ترابری حجاج ایرانیو عهده دار بشه! از خداشه, مشتریشم که نسبتا کم شده! البته ممکنه قیمت بلیطش بیشتر بشه که این افزایش با کاهش مدت زمان حضور حاجی در کشور عربستان و نیز تحویل سوخت به قیمت عرضه آن به هواپیماهای ایرانی چه بسا جبران بشه.

انشالله نسل این جماعت کلاش و کدخدا پرست به اجداد دایناسوریشون بپیوندن.

سلام, وقت کمه و انشالله بعدا بیشتر بگم, فقط همینو بگم که مافیا در ضربه فنی کردن یه وزیر زیر و رو کش کلاش برانداز موفق شدن.

ما عوام هم که مث بره نشستیم و نیگا میکنیم!

آیا من و امثال من صدایی بلند کردم در حمایتش؟

یا با ندای نونم کمه به همون کلاشا کمک کردم؟

مجلسم که شده صندوق نسوز دزا؟ گاهی! و از جمله.

تعریف هنر اینه که هر آنچه صفر تا صدش در نوشته نیاید!

بنّایی هم هنره, خطاطی, نویسندگی, شعر سرایی, خیاطی, معماری و ... مطربی و دلقکی یا همون موسیقی و بازیگری در فیلم و ... نیز کارگردانی و امثالهم

ولی چرا میون این همه, تمرکز روی هنرای وابسته به سینماست؟

بازم چرا یهویی زنای اهالی سینما اومدن میکن به من تجاوز شده؟ یکی میگه 20 سال پیش و ...

داستان چیه؟ ظاهراً باید لاپوشونی بکنه! همون جوری که 20 سال نگفته! چرا حالا اومده به صراحت ...؟

غول بیابونی میگه زن باید یه هفته ... خدمت بده تا نقش اول فیلمو بهش بدن و مردم  فلان قد پول بده تا نقش بگیره!

این جماعت که کلاً از قضیه تعقل و هوشمندی بری هستن! پس چی شده که اینقدر سازمان یافته و هماهنگ میگن من فاحشه ام, مردامون دیوسن؟ من ... اون ...

چرا؟ شما چی فکر میکنین؟

تصورم اینه که هدف عزّت ملّی ست! اونی که این دوزاریا رو کوک کرده(حالا با تمجید, قول جایزه, بکار گیری در سناریوهای غربی یا ... یا حتی پول و دیده شدن) هدفش خوارکردن مردم ایرانه با عادی کردن فحشا ست!

مردمی که فاقد عزت باشن سر جلو هر نکبتی, حتی اسرائیل, خم میکنه!

***********

الان طوری شده که هر زن هنرپیشه رو توی رسانه میبینی, خود بخود میگی این ... هستش؟ الا یه دوسه نفری که اومدن و گفتن ما ... نیستیم!

معتقدم که این ...گی زنای هنرپیشه یه موضوع عادی نیس و باید ارکان انسجام ملی جداً وارد بشن و موضوع رو بجد پیگیری کنن!

افراد شاغل در زمینه های هنری سالم(بجز اهالی سینما که کلاً بدنامن) اظهار وجود کنن و تقبیح, اهالی آموزشی و ... در راسشون نهادهای امنیتی برای پاسداشت امنیت روانی جامعه, آخه این نهادها را که برای ترشی انداختن چاقشون نکردیم, و       و سپس دستگاه قضایی!

مفعول و فاعل رو بگیره! اگه ادعای زنیکه ثابت نشد, بجرم اشاعه فحشا و تهمت و ناامن کردن جامعه مجازات بشه اگه درست بود و به زور بوده که داستانش معلومه!

خلاصه این دستگاه قضا که کارش فقط قلدُروم پُلدُروم نیستش! یه روزیم باید برای حفاظت از امنیت دینی و روانی و اخلاقی جامعه به خودش تکونی بدهد! نه؟

من و تو چی؟ تو چه کار کردی در این راه؟

شاید در نگاه اول این حرف من منطقی به نظر نیاد و به نوعی متعصبانه برداشت شود!

ولی, ولی انصافاً در براندازان نظام جمهوری اسلامی دقت کنید! آیا یک اندیشمند دیده میشود؟

ممکنه جواب داده شود که زیبا کلام , تاج زاده , میرحسین و خاتمی , سروش و کدیور یا  ...!

اندیشمند, آنهم در حد بانی انقلابی براندازانه باید مملو از اخلاقیات باشه!

امام خمینی در فرانسه نیز رعایت قوانین ملی آن سرزمین را میکرد,بطوریکه از روی چمن مثلا بولوار وسط خیابان عبور نمی کرد! حتماً نظرشون را در مورد قربانی شنیده اید! یا ...

ولی اینان به صراحت میگویند که من منافقم, میگوید من از اول هم عرق خور و زنا کار ...  ولی ... یا اون یکی ... در خفا چیزی و در علن چیزی ..., اون یکی که اصن مث بچه ها قهرقهروهه یا ...

لذا با لشکر مطرب و دلقک(عموماً بازیگران فیلمهای تلویزیون و سینما) که نمی توان براندازی کرد.

فقط موجب سرخوردگی بیشتر پیروانشان میشوند, آنان دیر یا زود متوجه میشوند که دنبال کسی رفته اند که خودش پوچ بوده و لذا این هم پوچ میشه و این آدم تهی شده, تهی از هدف, اخلاق, غیرت و ... قطعا اگر کارگر کارخانه یا کارمند اداره ... مغازه دار یا راننده تاکسی هم بشه, غیر مسئولانه عمل میکنه

و ... خطر اینجاست که پایه های اقتصاد و جامعه سست خواهد شد و ....

و در اینجا وظیفه عاقلان خطیر تر میشه! در آینده نه چندان دور بار گران تمدنی و اقتصادی کشور روی دوش عقلای کشور است کسانیکه علاقه به فرهنگ, دین, خاک, ناموس و در یک کلام انسانیت انسان دارند.

مادر و پسر بحث میکردن که چطور الان خونواده میره ولی دیروز نه؟ فقط شنونده بودم و متفکر!

توی ذهن خودم مرور میکردم کسیکه در این باره نظر میده, یا میدونه استادیوم فوتبال مملو از چه کسانیه! یا نه!

اگه نمیدونه, که خُب, بگذار طلفک تخلیه احساس کنه!

اگه میدونه, که هیچ, خودش میدونه میون اون قماش هوادار, گاو نرم بره بعیده سالم در بیاد!

ونیز میدونه میون این قماش بچه 5,,,,,6 ساله هم گُم بشه! بعیده که حلوا حلو نشه و به ولیش یا حداقل مراجع انتظامی, اونهم در اوج تلطیف, نرسه!

پس داخل این بحثا نمیشم,حال خود بخوان حدیثش رو

البته ممکنه 10% مواردم, کسانی باشن که حقیقتاً نمیدونن, لذا به اونا میگم که:

"کارا دوجورن! یا ذاتاً بدن مث ایجاد بوی شدید آمونیاک در وسط جلسه اداری, یا آتیش زدن لاستیک در ظهر یه روز کاری تابستانی,وسط میدون انقلاب تهران, این جور کارا ذاتاً ممنوعه! به عبارتی فعل مهمه, فاعل مهم نیس.

ولی تجویز دارو و جراحی, یا حبس افراد به ذاته ممنون نیست! باید دید کی اینکارو میکنه اگه دکتره و جراح, یا ضابط قضایی به حکم قاضی, مجازه, حتی اگه ان قلتیم توش باشه! به عبارتی فعل مهم نیس, فاعل مهمه.

در اولی هرکی انجام بده اشتباهه و در دومی مهم اینه که کی انجام بده! زنگی مست یا عاقل

استادیوم رفتن, به ذاته ایرادی نداره, مهم اینه که آدمایی که میرن قانون پذیرن؟ یا ممکنه بعدمراسم 1000 نفر دیونه و مست بیریزن سر چهار تا ...

راستی تاراختورو که یادمون نرفته؟