دنیای سخن

انشالله, در توسعه شخصیت عزیزان, موثر باشم

دنیای سخن

انشالله, در توسعه شخصیت عزیزان, موثر باشم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۲۰ ق.ظ

مشارکت مال و البنون

شیطان گفته که من در مال و فرزندان آدما شریک میشم! چه جوری؟ خُب معلومه, در مال آدما با گرونفروشی و کم فروشی(به معنی عامش که برای کارمند و نیروی انتظامی و کاسب و روحانی و ... میتونه رخ بده), رشوه و از همه مهمتر, نزول که بانکا در بسیاری موارد کمر همت بستن و اما بنون!

یه راهش اینکه شیطون اومد اسمشو گذاش ازدواج سفید که اول زنا رو گسترش بده بعدم توله ازش در اومد که بهتر.

یکی دیگم کمک از رسانه ملیه! تعجب کردی؟

شبا شبکه 2 یه مجموعه ای رو نمایش میده که پسر صاحاب باغه با دختر باغبونه فلان کردن و یه بچه در اومد.... بچه توی پرورشگاه و ... شد بچه تیز هوش و المپیادی, با تربیت و خوشگل, محیط پروشگاه خیلی محیط با نشاطیه! مدیر پرورشگاه هم انصافاً از پدر براشون بهتره ... ولی بچه حلال زاده ها یا بی تربیتن, یا مواد فروش و خف گیر یا ... که توی مدرسه دعواشون شد معلوم شد که عموماً حروم زاده ها از حلال زاده ها هم با تربیت ترن, هم خوشگل تر و هم تیز هوش تر! تازشم از نظر تربیتی مدریتشون بهتره.

خلاصه داستان زندگی رو باید "از سر نوشت" که حلال زادگی همچن توفه ای هم نیس ولی حرومش عالیه! 

در غرب بالا 50 و در بعضی جاها تا 70-80 درصد مردمشون حروم زادن, حالا شیطون گیر داده به ایران که چرا حروم زادهاتون زیر یک دهم درصده! پس با کار فرهنگی اهالی فرهنگ و حماقت حمقای دست اندر کار (به اصطلاح یاران ابلیس)میخاد این کم کاریشو که بواسطه فرهنگ ملی نتونسته بود انجام بده, جبران کنه!

پس ما باید چه جوری میتونیم مقابله کنیم؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی