دنیای سخن

انشالله, در توسعه شخصیت عزیزان, موثر باشم

دنیای سخن

انشالله, در توسعه شخصیت عزیزان, موثر باشم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۰۷:۳۷ ب.ظ

سکوت معنی دار یا دم خروس

گفت: حس میکنی فضای مجازی آرامش پیدا کرده؟

گفتم: آره, خُب مگه چیه؟

گفت: تعجب نمی کنی؟ چرا؟ مگه چه اتفاقی افتاده؟

گفتم: نمی دونم, شاید واقعا موضوع خاصی رخ نداده و پیگیریهای قبلی باعث شده اوضاع درست بشه و مشکلات تموم بشه! راستش بگم نمی دونم بهتره, نمی دونم.

گفت: آهان, آسمون ریسمون نباف, بگو نمی دونم تا بگم, علتش درگیری منشا ساخت شایعات و تحلیل های کثیفه, الان اسرائیل بشدت (با عرض پوزش) عن و گوه فاطی کرده و بدلیل صدمه شدید اطلاعاتی وارده, قدرت هماهنگی عوامل داخلی و هدایتشون و ... نداره.

گفتم: بهتر نبود بگی آب و روغن قاطی کرده؟

گفت: حالا..., ضمناً حالا میتونی هرچی دلت خواست به اسرائیل و عوامل داخلیش, سلبریتی های دوزاری و اصلاح چیای بی وطنِ منافق بگی, جیک نمی زنن, چون احساس بی پناهی میکنن!

گفتم: ولی به نظر من هیچ وقت ضعیف کشی پسندیده نیس! حتی ...

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی