دنیای سخن

انشالله, در توسعه شخصیت عزیزان, موثر باشم

دنیای سخن

انشالله, در توسعه شخصیت عزیزان, موثر باشم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۰۷:۴۷ ب.ظ

انتخاب و نمکش

طرف میره خودشو نامزد میکنه برای.. برای چی؟ بعیده, ولی, ... ولی, شاید برای خدمت به بنده های خدا, به نیت رضای خدا!

خُب, ثوابش اُون بالا بالاهاس

من هم میرم رای بدم, انشاالله برای رضای خدا که یه مصلح رو وارد مجلس کنم! خُب ثوابش بالاس.

ولی اگه اون برای منم خودش و من(من-من-من- ... من) هم فکر کنم که بیام یه کاری برای مملکت بکنم!

کلاه هر دو مون پس معرکس(معرکه است)!

نظرات  (۱)

پیچیده شد

پاسخ:
داستان, داستان من آنم که رستم بُود پهلوان, و اثر گذاری انسان در خلقته, راستش منظورم اینه که من باید بهترین گزینه را انتخاب کنم, حال آیا او به مجلس میرود یانه؟ و نیز اینکه ممکنه واقعا گزینه بهترین, را نشناخته باشم و ... مهم نیست, مهم مسئولیت پذیریم و تلاس در حد وسعم است.
موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی