دنیای سخن

انشالله, در توسعه شخصیت عزیزان, موثر باشم

دنیای سخن

انشالله, در توسعه شخصیت عزیزان, موثر باشم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۵۵ ب.ظ

انتقاد با منطق ماشین دودی



پارسال, روزایی که هوا توی اهواز و ... خیلی گردوخاکی میشد, عده ای اعتراض میکردن که چرا مسئولین کاری نمی کنن؟ مثلا چرا مالچ پاشی را سالهاس رها کردن؟ و ...
چن روز پیش, دیدم عده ای اعتراض کردن که مالچ پاشی برای محیط زیست اثر تخریبی دارد و ... و آقای پدر محیط زیستم میگُف به جای مالچ, بیایین اینی که من میگم بپاشین! یعنی قلوه سنگ؟ دلیلم آورده بود که این ارزونتره و عمری تر و نیز سازگار بامحیط ریست!
منکه متخصص نیستم, ولی همین قد به فکرم میرسه که مالچ را با پمپ میشه پاشید ولی قلوه سنگ را به این راحتیا نمیشه! و نیز وزن مخصوص قلوه سنگ حداقل سه برابر مالچه, لذا حمل و نقلش مسایل خودشو داره و نیز جمع آوری حجم زیادی قلوه سنگ از بستر روذخانه ها و ... خودش مشکلات زیست محیطی دیگه ای داره و ...
اینارو گفتم که نتیجه گیری کنم : پدر آمرزیده های منتقد, یقین داشته باشین که:
1- اون مسئول, یه کِسی مثل من و توس.
2- اون مسئوله برای تصمیم گیری از 4تا مشاور مث من و تو او پدرِ محیط زیستیه, در تصمیم ساریاش استفاده کرده.
3- و خلاصه هر کار و تصمیمی در شرایط خودش اگه 51% سود و 49% عیب داشته باشه, قابل دفاعه.
وآخرشم اینکه فقط آدمای ذلیلن که فقط نق میزنن و به ماشین دودیِ درحال حرکت سنگ!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی