دنیای سخن

انشالله, در توسعه شخصیت عزیزان, موثر باشم

دنیای سخن

انشالله, در توسعه شخصیت عزیزان, موثر باشم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۲۱ ب.ظ

به هر قیمتی

سلام, و امّا

یکشنبه سرشب, رادیو مراسم حرم حضرت عبدالعظیم(س) را پخش میکرد, سخنران گفت:

رفتم از یه مغازه خرید کنم, برچسب قیمتش, 150 تومن بود گفتم بده, فروشنده گفت صبر کن, زد ماشین حسابو گفت میشه 450 تومن علت را سوال کردم گفت هرچی قیمت باشه ضربدر 3 میشه!

گفتم آدم خوبیه که ضربدر 3 میکنه بعضیا در 4, یا 40 ضرب میکنن! اصن هرکی هرچی دلش بخاد میفروشه, هرکی هر کیه و دولت انگار وجود نداره کار ولِ وله, دولت که خودش ضربدر 10 میکنه, این خودرو سازا را ببینین؟

پیش خودم گفتم آدم خوب, اگه میخای بگی دولت ضعیفه و کار را ول کرده, چمی دونم اصن شاید مخصوصا داره مردم آزاری میکنه تا خوراک فتنه 98 را آماده کنه, امّا چرا به دروغ متوسل میشی؟ کجا خودرو 10 برابر شده؟ پراید 22 میلیونی شده 38 میلیون, نه 44 میلیون, میشه 2 برابر, چرا اهداف مقدس را با حرفای سخیف, لوس میکنند؟ بغضیا؟

همیشه نقد منصفانه موثرتر از دروغ و تهمت و ... هر کار غیر اخلاقی دیگه است. حاج آقا هدف وسیله را توجیه نمی کنه!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی