دنیای سخن

انشالله, در توسعه شخصیت عزیزان, موثر باشم

دنیای سخن

انشالله, در توسعه شخصیت عزیزان, موثر باشم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۲۰ ب.ظ

تقویم نگاری یه کرونایی

طرف تغییر احوالاتشو برام گفت و منم برای دیگران نشرش میدم

روز 3

 پنجشنبه 8 اسفند 98: سه روزه که خیلی کم حالت تهوع دارم- گلوم خشگه- تک سرفه هم دارم و امروز کمی سردرد دارم-کمرم کمی درد گرفته

روز4

 جمعه: علام 5 شنبه بیشر شده-اشتهام خیلی کم شده

روز5

 شنبه: دیشب به علت سردرد تا صبح خوابم نبرد و بعداز نماز دوتا آدالت کلد خوردم و یه ساعتی خوابم برد. در طول روز سردردم کمی بهبود یافت- تب تا 39 رفته-اشتها خیلی کم- بشدت خسته(انگار دماوندو رفتم)- کمرم درد میکنه- خلط خیلی کم

روز6

 یکشنبه: کمردرد دارم-درطول روز تب بهتر شده, ولی  غروب 38.5 (حوالی اذان) -سردرد بهتره-گلاب به روتون, اسهال دارم(البته نه در حد مشکل زا)-همچنان اشتها خیلی کم- دهانم خیلی خشک است- ترشحات سینوسهایم کمتر از روال عادی است-خلط خیلی کم

 

روز7

 دوشنبه: کمردرد تقریبا تمام شد-درطول روز تب ندارم-سردرد خیلی خیلی کم-گلاب به روتون, کمتر شده-اشتها بهتر شده- خشکی دهان کمتر شده- ترشحات سینوسها بیشتر شده-خلط خیلی خیلی کم

 

روز8

تقریبا همه علائم تمام شده است

...

روز15(20اسفند)

همچنان درگیرم(تب کم و زیاد میشه-کماشتایی-سرفه دوسه روزیه شروع شده)

 

روز 23(28 اسفند)

خلاصه تموم شد و بیماری رخت بر بست.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی